Melikekader1 Arkadaşlar bebeğim 20 günlük ve sınırda kilo alıyor yani zor alıyor sanırım bünyeden dedi doktorumuz her emzirmeden sonra mama takviyesi yap dedi doktor zaten günde 3,4 kez yapıyoruz bı seferde kabızlık başlıyor yani ne yapacağımı şaşırdım mama verince meme reddi başlıyor ne yapmalıyım sütüm yetmiyor mu sinirlerim aşırı bozum bebeğim 20 günlük daha lohusa kafasıyla da sürekli ağlıyorum
Tiiffany Melikekader1 tahinli helva yiyin hemen süt yapıyor. Bulgur pilavi protein ağırlıklı beslenin
Berenibeklerken Melikekader1 bulgur, tahin helvası, dut kurusu çayı, marul, soğan, tereyağlı irmik helvası,petibör bisküvi ve çoookkk fazla su. Uyku da çok etkiliyor bebeğin uyudukça uyumaya bak canım stres yapma kendine.
Mlkysf Melikekader1 süt arttırmak önemli ama sütün kaliteli olması da çok önemli canım yani sütün olur bütün gün memede durur ama yine kilo az alır.Süt kalitesini arttiracak yiyecekler tüket gün içinde fındık badem ceviz bol su meyve yeşillik özellikle taze soğan Dereotu ve kesinlikle öğün atlama kahvaltını mutlaka yap ve kahvaltıda yumurtayı eksik etme bunlar çok önemli
Kubra_miray_szr Melikekader1 hazır tahin helvası gerçekten sut yapıyor birde yulafli burçak sade buskivisi çayla iç hemen olur sütlaç felan özelikle sıvı şeyler tüket yayla çorbası canını sıkma ve günde bir defa sadece mama ver meme reddi yapmaz bende öyle yapıyorum 🤗🤗
Melikekader1 Mlkysf çok haklısınız zaten doktorumuz da söyledi sütün miktarını ne yerden ye artıramazsın önemli olan kalitesini artırmak demişti 🙏🏻
Melikekader1 Kubra_miray_szr emmesinde bir sıkıntı yok çok şükür bende sürekli meme teklifi yapıyorum ama işte kilo alamadığı için stres oldum, tavsiyelerin için çok teşekkür ederim deneyeceğim 🙏🏻🫶🏻☺️
Kubra_miray_szr Melikekader1 sütun kalitesine bak eğer yağlı değilse bebek kilo almıyor pek sutun yagliysa kilo alıyorlar ve bebişin kaç aylık
Melikekader1 Kubra_miray_szr onu nasıl anlayabilirim ki bebişim henüz 20 günlük teyzesi ve sarılık atlattı
Kubra_miray_szr Melikekader1 belli ediyor örneğin dışarda açık süt alıyoruz katı ve yağlı olduğu gözüküyor ama su katinca süt değişiyor bizim sütte öyle civik ve yağlı olduğu anlaşılır güzel.beslen sütun iyi olur benim bebegimde 40 çıkmamış hala oda sarılık atlattı