Bu da hüsran arkadaşlar sanırım artık tüp bebeğe başlanacakmış doktor öyle söyledi ama ben bu süreci kaldıramayacağım için istemedim kürtaj olacağım 9. Haftadayız ama karından bebeğin kendisi minicik göründü vajinal olarak da kalbi durmuş kanama alanı da başlamış kese de bozulmuş ben elendim size başarılar 😇