Kızlar hamilelikten önce sigara kullanıyordum. 28+2 hamileyim. Tamamen bırakamıyorum çok denedim ama 1 tane de olsa içmek geliyor içimden elim ayağım titriyor. Ne kadar zararlı olduğunu biliyorum Öğrendiğimden beri hiç olmaması gerekiyor evet ama 1 bazen 2 tane içiyorum tutamıyorum kendimi. Nasıl tamamen kesebilirim aynı durumu yaşayan var mı 😔😢