Sla8995 idrarda yanma sızlama devam ediyor mu peki ?
idrarı nasıl verdiniz? İdrarın mutlaka ilk ksımının dışarı ( çünkü ilk akan kısım tamamiyle bakteri) ikinci kısmı kaba, kalanı da tekrar dışarı akıtmanız lazım. Ben bir defa akar akmaz kaba yaptım. Bakteri, lökosit çok yüksek çıktı. Ama yanma vs olmadığı için doktor tekrar doğru yöntemle tahlil vermemi istedi ve bu defa hiçbir şey çıkmadı. Yani idrar verme yöntemi çok önemli.
Bu yazı alıntı ama bir de böyle deneyin derim..İdrar kulturu de bu şekilde oluyor zaten