Hamile kalmadan 60 kiloydum 3,5 aylık olduk 7-8 kg vermişim kusmaktan ve alamıyorum hiç benim gibi olup son aylarda kg alan var mı.Bebeğime zararı olur mu ilk gebeliğim fikrim yok. Sanki çocukta ben kg alamazsam gelişemicek gibi geliyor bilmiyorum. Bu durum beni üzüyor hiç birşey yiyemiyorum😔