GE-20 Merhaba tiroit problemlemi olupta hamile kalam var mı hamilele kalmayı ne kadar etkiliyor. Nasıl bir süreçten geçtiniz acaba?
Beyzanurr53 GE-20 benim kardeşim de tiroit rahatsızlığı vardi ilaçlarla tedavi oldu tedavi olurken hamile kaldı yeni doğum yaptı ve hastalığı çok şükür geçti
Semilk05 GE-20 benim hamilelikten önce de vardı istediğim ilk ay hamile kaldım tedavi de olmuyorfum hamile kalınca ilaç tedavisi olmaya başladım bi sorun olmadı yani şükğr
femme GE-20 dahiliyeye randevu alın kan verınce değerınıze gore zaten doktor ılac verıyor gebelık düşüyorsanız 2,50 de sabıt kalması gerekıyor :)
3MelekAnnesiiii GE-20 hamileligi etkilemio demisti doktorum . Hamileligimden oncede vardi bende hep ilac kullaniorum simdi dozajini artirdi doktor herhangi bi sorun yok simdilik cok sukur1
Mucizeller88 Haşimato var hipotroit direk kaldım 2 bebeğimdede hamile kalmaya engel bi durum olmuyor demişti doktorum kii olmadı çok şükür 🙏