Ceymisbon Selam kızlar bu gün iki ki tarama testi sonucum çıktı doktorum sıkıntı yok dedi telefonda ama biraz geçiştirdi ayrıntılı bilgi vermedi rica etsem tarama testi sonucundan anlayan anneler beni bilgilendirebilir mi
Tubatgn Ceymisbon değerler normal sıkıntı yok, sıkıntı olmadığı için doktorunda pek anlatacağı bir şey kalmıyor aslında 🤗
Nurr00 Ceymisbon bende sonucumu bugün aldım hemen hemen aynı seninle doktorum iyi olduğunu sorun olmadığını söyledi ☺️
Ceymisbon Tubatgn ya burda başlık açmadan önce araştırdım 13/18 yüksek demişler bende benim değerim de 13/18 çıktı sandım ama adı öyle galiba trizominin o yüzden merak ettim 😫 teşekkür ederim 🤍
Ceymisbon Tubatgn peki bi soru daha sorucam 12 haftalıkken kesin 100/100 kız dedi doktorum cinsiyetine değişir mi sence 🙃 bi doktora daha gideyim miii
Tubatgn Ceymisbon bende 2li tarama ultrasonunda cinsiyeti öğrendim canım bana %1.000.000 erkek dedi ve hiç değişmedi 🌺
Yarenylmz @Ceymisbon erkekse görebiliyor ama hemen net bişey demiyorlar ben de 12 haftalığım net bişey diyemem göremedim dedi