Beyzacan Kızlar merhaba, yaklaşık yarım saattir belimde geçmeyen yanmalı bir sancı var. Sürekli ve kesintisiz. 19+4 günlük hamileyim. Yerimde duramıyorum resmen. Böyle bi sancı yaşayanınız oldu mu hiç normal mi ?
Hilal2905 Beyzacan canım o haftalarda bende de çok oluyordu ihmal etme doktora görün progestan vermişti bana
Beyzacan Hilal2905 ilk zamanlarımda progestan çok kullandım hem fitil olarak hem ağızdan. Mahvetti o beni bulantıdan öldüm o zamanlar. Şimdi kanamam falan yok. Bugün oldu ilk kez böyle bi sancı .bende korktum hiç böyle bi sancı yaşamadım çünkü 😔
Esoesbaby Beyzacan sakın aksatma ne zaman belim böyle yanmalı sızlamalı ağrısa tam 3. Gün lekelenmem oluyor du Progestan verebilir Yinede doktoruna sormalısın
Hilal2905 Beyzacan olsun canım ne olursa olsun kullanman gerekiyor eğer kullan derse doktorun bende de çok yan etki yaptı ama vücut ilaca alışana kadar oluyor sadece sonra geçiyor.