esrayyy Kızlar bugün tam 8. Haftam ilk kalp atışını duydum dünyanın en güzel hissi buymuş meğer cinsiyet hissiyatlarınızı merak ettim sizinle de paylaşmak istedim 🥰 .
Hazal_ suelin valla bir kaç kişinin dmesine göre ve benim doktorum da demişti kese uzunsa erkek yuvarlaksa kız diye senin hafif uzun sanki
esrayyy siyahinci3 ben direk Google a mutlu resim yazdım siteye girdim resim yükle diyorsun resmî seçiyorsun sonra yüklüyor o siteye sana bir link veriyor onu da buraya yapıştırdım oldu direk :)
siyahinci3 esrayyy yaptim oldu ama formda sol ust kosede uc nokta var oraya basinca resim yukle diyor bastim mutlu resim yaziyordu bende size bu bilgiyi vermis olayim🤭 gerisini sizin tarif ettiginiz gibi yaptim …teşekkür ederim tekrar
Ayse_2721 Kızlar biz 15+2 olduk çok zor gösteren bı bebek bizimkisi çok farkı pozisyonlarda duruyor sürekli doktor erkek dedi ama kesin bişey demedi yanılma payı olabilir mi