Simgeecan Kızlar bebeğinizin hareketini nerde hissediyorsunuz ? 23. Haftadayım göbek deliğimin biraz altında hissediyorum acaba çok mu aşağıda
Aleynaerayy22 Simgeecan o haftalarda altta hissediliyor canım evet bende öyleydim suan 27 hafta olcak yukarlarda kayıyor resmen büyüdükçe yukarı çıkıyor 🥰
Minikbebegim1999 Simgeecan bazen göbek deliğimin altinda bazen kasıklarımda 22+1 olduk bizde genelde sağ tarafda
Simgeecan Artık hareketlerini daha sert ve daha çok hissetmek ayrı bir duygu ama bazende endişelendirmiyor değil 🥰 Qnl
mimar_anne 28 haftalığım senin haftalarında hep aşağıdaydı hareketleri şimdi göbeğimin üzerine çıkıyor ama yine aşağıda da hissediyorum her yerde oluyor 😁
Simgeecan Bazen göbek deliğimin hemen altında ağrıda hissediyorum acaba diyorum hareketten mi ? Ağrım mı var ? Ama saniyelik bir şey oluyor Yaramazlar 🌸🥰mimar_anne
Glsrnergl Simgeecan peki bazen uzun süre hareketsiz kaliyor mu bebeginiz bn bugun hissetmedm hic korkmaya basladim normalde yukari çıkar mideme baski hissederdm bugun sessiz 🥺
Simgeecan Dediğim gibi göbek altımda bıçak saplanır gibi ağrı hissetsemde hareketlerini hissediyorum gün içinde ama iki üç gün öncesi çok az hissetmiştim , çok hareketleride düşündürüyor , hiç hareket etmemeleride ☹️ Glsrnergl
Bebekdelisi Simgeecan ikiz kasıklarda aşada gobek delık orası dha üst heryerdelwr suan😆 en zoru aşaya vurması