Merhaba arkadaslar saglıklı gunler, ılk gebelıgım ve 34+2 ıkız gebeyim 2 gundur gaz sancısı gıbı sancım var afedersiniz gazım da var ve ishale yakın tuvalete cıkartyor bu sancı beni. Belkı cok sacma gelecek bu sorum ama gercekren bılmıyorum dogum sancısı da olabılır mı nasıl ayırt ederım. Agrılarım bu ara cogaldı her an tetıkteyız zaten korkuyla stresle saglıklı düşünemiyorum. Ne olursa doktora gitmem gerekır nasıl bır agrı hissedersem doktora gitmem gerekır inanın bılmıyorum stres oluyorum. Tesekkurler.