Benim ilk gebeliğimde boş gebelikti, 6 ay sonra tekrar hamile kaldım. 8+4 de kürtaj oldum. Kanaman başlar ve sıkıntı olursa canlı kürtaj yapmak zorunda kalırız demişti doktorum. Başka doktorlara da gözüktüm onlarda aynı şeyi söyleyince mecburen kürtaj oldum. Ama bekleyin inşallah sıkıntı olmaz.