Kizilicee Kizlla ilk gebeligimde erkekdi cok kusmali ve kotu geçmişti, simdi 2 gebeligim ve asiri rahatım arada sabah kusmasi oluyo o kadar cinsiyetlle alakasi varmidir?
Eldgrn Kizilicee Her gebelik kendine özgüdür farklılık göstermesi normaldir bunun cinsiyetle bir alakası yoktur.
hunilimom Kizilicee bence alakası yok iki kızım var ikisi de birbirinden farklı geçti büyük de ne kusma ne mide bulantısı hiç biseyim yoktu çok rahattım ama.bunda 4 ay kustum midem çok bulandı çok.halsizdim
EmineDefneGokce Kizilicee ilk gebeliğimde 9 ay hamile miyim bilemedim kusma bulantı hiç olmadı. Belirtim yok bebeğe bişey mi oldu diye kaç kere doktora gittim. Ama 2. Gebeliğimde mide bulantısı uyku tiksinti mahvetti beni İkiside kız ☺️
Nurr550 Kizilicee Batıl inançlara göre var sabah kusmaları kız derler ama modern tıpta böyle bi şey söz konusu değildir
2baybannesi Kizilicee benimde ilk gebeliğim kız kusma bulanti koku hassasiyeti çok fazla idi . Şimdi de 16+1 haftalık hamileyim erkek bebek bulantı kusma vs yasamadim 🙈 bugüne kadar
Morkelebek26 Kizilicee hayır canım yok bence ben çok şiddetli bir gebelik geçirdim ve kızım olucak 😊🌸
Hulus Kizilicee 38 haftalik hamileyim kızım olacak hala ilaç içmeyince içtiğim suyu bile kusuyorum bence bunların cinsiyetle hiç bir ilgisi yok her hamilelik kendine özgü bir süreç