Canım benimde tüp bebek 5. Gün emriosu 10. Gün verdiğimde 120 çıktı ama gebelik için 5 ve üzeri olması lazım inşallah yarın kan verdiğinde yükselmiş olur ama sanki çok düşük geldi bana sonuç çünkü o kadar iğne ilaç kullanıyoruz ondan dolayıda 5 üzeri çıkmış olabilir doktor bişey dedimi canım