Hamisbirhemsire Merhaba kizlaaaar evim Amerikan mutfak ne zaman kızartma yapsam ev kokuyo ben yapmak istemiyorum firinda içinde tepsiler vs indir boşalt vs zor geliyor bu airfreyler pişirdiğimiz zaman kokusu çıkıyor mu
Tubatgn Hamisbirhemsire ben kullanıyorum memnunum, köfte kızarttığım zaman tabi yayılan koku oluyor çıkarırken ama pişmede koku yaymıyor
Bernnnaaaa Hamisbirhemsire ben çok memnunum tavada yada yağda kızarttığımız gibi asla kokmuyor çok az bir koku oluyor mutlaka alın kendine yaptığınız en büyük iyilik olur 🙂
Ebru5643 Hamisbirhemsire piserken cok hafif pisme sonrasi actiginizda tabi yemek kokusunu alıyorsunuz ama ocaktaki gibi ağır koku olmuyo
Tubatgn Hamisbirhemsire schafer kullanıyorum ben, hazineyi açar açmaz ister istemez koku yayılıyor ama tavadakinden farklı tavada açık havada pişiyor bunda kapalı alanda