elmas1422 Doğum çantası hazırlayacağım her şeyi aldık siz kıyafetleri kaç derece hangi programda yıkadınız renklileri ayrı beyazları ayrı mı yıkadınız
KayraVeAnnesi_06 elmas1422 Aldıkça yıkadım ama renkli ve beyazları ayırdım makinada 30 derecede attım
yabadabaduu elmas1422 30 derece kısa 28 dakikalık programda renklileri ve beyazları ayrı yıkadım. Bebek için olan sabun deterjanla yıkadım yumuşatıcı kullanmadım mis gibi koktular yinede kuruyunca da ütüledim zaten o zaman mikrobu kırılıyor ☺️
Merveofs Dalinin granül sabunuyla renkli beyaz ayrı şekilde ekstra hijyen programında 30 veya 40 derecede yıkadım. Ama artık renkli beyaz ayırmadan genelde 1 saatlik programda yıkıyorum
K-bra1 Bende 30 derecede yarım saatlik programa attım ama çok kuculduler niye oldu anlamadım annem deterjanı fazla attın diyor ama bana mantıklı gelmedi bileniniz var mı acaba neden öyle oldu
Son-ali295 Ben henüz yıkamadim 34+4 haftaliğiz evimde değilim bana da fikir olmuş oldu teşekürler anneler evime gittiğim gibi yıkayıp ütü yapıcam