Merhaba arkadaşlarım nasılsınız öncelikle.. Ben 5 aylık hamileyim ve bu yazıyı hastaneden yazıyorum annem şuan da rahim kist ameliyatı oldu karnını falan kesmişler narkozda şuan..üzülmemek ağlamamak elimde değil bir yandan ağlamak istemıyorum benimle birlikte çocuğumda ağlar diye eşimde ağlama artık düşük bile olur gibi şeyler söyledi böyle birşey olabilir mi ben ne yapmalıym elimde de değil ağlamamak annemi bu hal de görünce dua edin bizim için … annem için.. Allah razı olsun