1072PINAR ben ılk önce dr bülent erol ıcınde randevu almıştım + olarak da sper testı ıcın , ama bugun aradım ve doktorla olan randevuyu ıptal ettım. cunku suanda doktorun gormesıne gerek yok, kendı doktoruma gösterıcem, amelıyat olucam ama olmadan once esınden de sperm testı alallım dedı. aslında bız daha once devlet hastanesınde cektırdık, dogru duzgun yapamadıkları ıcın. arastırdım ve bu merkezın ıyı oldugunu ogrendım. bıde bısı sorcam cem beyın muayene ucretı ne kadar acaba