VerdaY Kızlar selam 29 haftalık olduk, eşimle ailesinin yanına gidiyoruz bu dönemde denize girebilir miyim? Doktoruma sormayı unuttum. 1 hafta önce idrar yolu enfeksiyonu vardı ama doktor ilaç vermedi su iç bol bol dedi. Sorun olur mu?
Cinarin__annesi065 VerdaY bı sorun olacağını sanmıyorum bende 24 haftalıkken gitmiştim bı sorun olmadı bende de idrar yolu enfeksiyonu vardı üstunun ıslak durmamasina dikkat et birşey olmaz
nutellaningizlitarifiyim VerdaY 26+4 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri bu zamana kadar hep girdim denize doktorum da girebilirsin yüzmek hamileler için en güzel spor demişti havuza girmediğiniz sürece sıkıntı olmaz ıslak mayo ya da bikiniyle uzun süre kalmayın yeterli ya da içime sinsin derseniz doktorunuzu arayıp bi danışın derim 🌸
zuhaall VerdaY bende girmiştim denize doktoruma sordum sudan çıktıktan sonra çok ıslak kalma yeterli enfeksiyon mantar vs olmasın diye demişti
Hulus VerdaY denize girmeye müsaade ediyor doktorlar ama havalar bu ara maglum bir anda serinledi çok dikkat edin hasta olmayın cogu yerde deniz mevsimi bitti cokta . Doktorum bana ıslak kalma demişti o yüzden girip çıktıkça bikinimi değiştirdim hep kuru kaldim ona dikkat etmek gerekiyor. Yoksa idrar yolu enfeksiyonu olabilirsiniz.
yabadabaduu VerdaY ben çok girdim yüzmek iyi geliyor rahatlatıyor bence ama enfeksiyonunuz varsa suda çok kalmayın çıkıncada tuvaletinizi yapıp kuru çamaşırlar giyin ıslak oturmayın