Herkese merhaba bugün biraz içimi dökmek istiyorum belki benim gibi olanlarla fikir alışverişi yapabiliriz. Yazacaklarım biraz uzun, kusura bakmayın😌 Biz evliliğimizin ilk yılları korunduk çocuk istemi olmadı eşimde ve bende. Sonra çok istedik ve Allah hemen nasip etti fakat 2 gebeliğimde düşükle sonuçlandı burada hikayem başladı çok zor zamanlar geçirdim düşükler sonrası her şeyi araştırmaya başladık. Psikolojik olarak çok yorgundum kendimi hiç iyi hissetmiyordum ve bu konularda hem çekingen hem de hiç bilgi sahibi değildim. Baya bir araştırma yaptıktan sonra özel bir kliniğe başlayıp her şeyi araştırmaya başladık. Muayenede doktorum küretajlar sonrası yapışıklık olduğunu gördü ve açılması gerektiğini söyledi. Adet sonrası gitmemi istedi ve ben adet olmadın yine hamile olduğumu öğrendim ve çok şaşırdım yapışıklık varken hamile kaldım bu da düşecek diye korktum ve kalp atımı olmadı yine küretaj oldum sonrasında da ofis histereskopi oldum yapışıklık açıldı eşim ve ben de genetik, pıhtılaşma falan her şey araştırıldı hiçbir şey sebep bulunamadı. Doktor bunların bizim şansımıza böyle olabileceğini biz sağlıklı olsak da bizden oluşan embriyonun sağlıksız olabileceğini söyledi ve en son Mart ayında muayene sonrası tekrar gebelik önerdi önlem amaçlı da iğne, hap kullandıracam sana dedi bir de böyle deneyelim sen yine gebe kal dedi. Çok kolay gebe kalırken bu kez de gebelik oluşmadı geçen ay doktora gittim ve çatlatma iğnesi ve klomen kullandık. Yine tutmadı ve Klomen nadir görülen yan etki yaptı rahim duvarım inceldi. Bu yüzden de tutmamış olabilir. Beni adet sonrası kontrole çağırdı ve çok güzel yumurtan var pazartesi ve çarşamba ilişki olsun dedi. Bize şu gün birlikte olun deyince bir haller oluyor ne eşim ne ben birlikte olamıyoruz çok zoraki oluyor ben de kendimi çok kötü hissediyorum. Artık eşim beni ben de eşimi suçlamaya başladık. Ne zaman ilişki önerilse o gece kavga çıkıyor yapılması bir görevmiş gibi hissediyorum kendimi gerçekten çok kötü hissediyorum eşim de aynı şekilde… Psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum kızlar bana yardımcı olun lütfen bu durumu doktoruma anlatmalı mıyım? ya da doktor birliktelik önerdiğinde böyle şeyler yaşayanlar var mı bana yardım ve dua edin lütfen 🙏 bu kadar okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.