Sedef95 bu soru daha önce de açılmıştı bi kaç kere. Benim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı önerdi. Çünkü ailemde şeker hikayesi var. Ve ailesinde hiç şeker olmayan arkadaşlarımda bile şeker çıkıyor. Allah göstermesin ama gebelik şekeriniz varsa ve siz farkında değilseniz bebeğinize çok fazla zaraarı var. Karşı çıkanlar genelde Canan Karataydan etkilenip vücuduna gereksiz giren şekerden bahsediyorlar. Ama o içirdikleri şey zaten 2 dilim baklavaya tekabül ediyor. Siz gün içerisinde belki daha fazlasını vücudunuza alıyorsunuzdur. Ve o vücudunuza giren şeker oranı inanın farketmediğiniz gebelik şekeri yüksekliğinden daha kötü değil. Erhan Karaalp daha önce anlatmıştı o şekilde ölü doğum yapan hastasını… O yüzden bence keşke demeyin ve yaptırın. Ben yaptırdım şekerim çıkmadı ve vicdanım çok rahat.