Karman34 her hamilelik belirtileri spesifiktir kişiye özel, demekki seninkide böyleymiş😊 ilaç işe yaramasa da yemeye çalışmalısın ben 3 ay hiç bir şey yemedim ama gerek yokmuş yememe bebek yemeklerden beslenmiyormuş ilk 3 ay. Ama şimdi yemeye başlamamız lazım kussan da geri çıkartsan da yediklerin emiliyor az bi şey midede dursa bile yeterli canım