Asil_hatun ne bebeğini ne de kendini riske atma benim de bebeğim iri bir bebek olacak gibi duruyor aynı şeyi benim doktorum da dedi 4 kilonun üzerinde olursa ben normal doğum yaptirmam sana ne bebeğini ne de seni riske atamam dedi iri olan bebekler normal dogum diye diretilmemeli annem kardesimi 4 kilonun üzerinde normal dogum yapti sonra tum organlari sarkti ve ameliyatla tüm yumurtaliklarini rahmine vs askıya aldılar, ayrıca başka bir yerde daha duymustum bebek iri olduğu halde normal doğum yapmaya çalışmış birisi bebek kanalda kalmış ve hem bebek hem annenin hayatı riske girmiş bebegin kalp atisi durma derecesine gelmiş acil sezeryana almışlar doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin lutfen o bunu dedi şu bunu dedi diyerekten hareket etmeyin doktorunuzun bir bildiği var ki sezeryan diyor cahil üç beş insanın lafına inanmayın Allah aşkına yapan vardır illaki ama 4 kilonun üzerinde ki bir bebeği normal doğurandan daha çok doguramayan var bebeğini ve kendi canını riske atan var iki can söz konusu o yapmış bu yapmış bende yaparım diye bir mantık olamaz yapıp yapamayacağınıza doktorunuz karar verebilir ancak filanca 4 kilonun üzerinde normal dogum yapti diyenlere kulağınızı kapatın lutfen onun fizyolojisiyle sizinki bir degil her kadın farklıdır sonucta