Bademli bende 2 adet var biri 3 cm biri daha küçük gebelikle beraber öğrendim doktorum ağrılı bir gebelik geçirirsin son zamanlarında hastaneye yatmani gerektirecek kadar ağrı olabilir erken doğuma sebebiyet verebilir falan dedi çok korktum. Sonra özel hastanede çok önerilen bir doktora gittim o da ağrılı geçirirsin ama bebeğe baskı yapacak noktada değiller onun için erken doğuma sebebiyet vereceğini düşünmüyorum dedi biraz daha rahatladım şu an hamileliğimin 19. Haftasını bitiriyorum ama çok şükür her hangi bir ağrı falan yaşamadım inşallah böyle gider diye dua ediyorum