Yasemin1_ Kızlar nasılsın korse secmeliyim kafam karıştı. Sadece bel mi yoksa şortlu mu sizce ? Kirkimiz çıkmaya az kaldı korse kullanmak istiyorum kullananlar bir el atsın bana
Dilaraortacc1 Yasemin1_ ben boxer şeklinde korse almistim 34 gün oldu giyemiyorum dikislerim agriyor giyince ya
Yasemin1_ Dilaraortacc1 biraz daha iyileşmeyi bekle bence acele etme bende daha kırkim çıkmadı ama kullanmaya başlarsam eğer ağrı olursa daha da geç başlarım kullanmaya
Dilaraortacc1 Yasemin1_ öyle yapicam zaten göbeğim falan kalmadı sadece toparlasjn diye giyecektim ama çok agri yapıyor dursun biraz daha