Son248 6+4 haftalığız çok şiddetli kasık ağrım var bacağıma kadar vuruyor sizce bişey olabilirmi çok korkuyorum
MadameHappy34 Son248 yat dinlen o haftalar normal canım benim ilk öğrendiğim hafta çok ağrım oluyordu
Trapezunta Son248 bence her gebede olmuştur bu. Benim de adet ağrısı gibi ağrılarım olyyordu. Ama bi süre sonra hepsi geçiyor. Arkadaşlar yerleşme ağrısıdır demiş ben de öyle düşünüyorum. Ama eğer geçmezse doktora görünün🥰
Narinsuu Son248 kanaman da var mı lekelenme falan? Benm de sancm çok oldu tabi lekelenmem de var doktor korkutttu beni her şey olabilir tutunmaya calşyr dedi tutunursa kalır yoksa gider dedi
Narinsuu Son248 Allah Allah neden acaba risk. Allah sana bana tüm şifa bekleyenlere şifa versin inşallah
Bade0022 Son248 kuzum kanama olmadıkça korkma benimde öyleydi rahime yer yapıyor normalmiş meğerse bu ağrı boyut değiştiriyor
ilkimbebee Son248 canım hayırlı olsun o haftalarda benim de öyle kasıklarım agrıyordu gerçi bazen çok ufak yine ağrım oluyor. Korkmana gerek yok rahim büyüdüğü için ağrı olur
EdaZehra Son248 bende 7 haftalık gebeyim. Bende de oluyordu çok fazla. Doktorlum 200mg fitil olarak progestan başlatmıştı. Progestandan sonra öyle ağrım olmadı. Sende doktorunla konuşabilirsin bu konuyu
Son248 EdaZehra bende progestan kullanıyorum ara ara ağrım çok şiddetli oluyor bende tedirgin oldum Allah razı olsun