Mdmdkndbhrye Merhaba ben folic asid kullanıyorum daha cok yeni hamileyim ablamın 2 cocugu var ve o bana hamile olmadan once folic asid kullanmamı onerdı bende aldım daha hala kullanıyorum 6 7 tane kaladı doktora da gıtmedım daha cocuk ıcın test yaptım sadece folic asit vitamin kullanıyorum 17 gundur fln 3 haftaya yakın hamileyim sizce bi zararı olurmu yoksa olmazmı
Yildizim Mdmdkndbhrye ben gebe kalmadan 3 ay öncesinden kullanmaya başlamıştım doktor önerisi ile. Hiçbir zararı yok aksine faydası var
Zeynp Mdmdkndbhrye gebelik öncesi ve sonrası tavsiye ediliyor Ki zaten bir süre kullanacaksınız daha Neden zararlı olsun ?