zuleyhasamet-11 Hanımlar. Ben bir yaşındayken kalça çıkıklığı ameliyatı oldum. 38+4 haftalık hamileyim. Normal doğum bekliyorum acaba bu geçirmiş olduğum durum normal doğum yapmama engel olur mı ? Yaşayan var mı ?
Fatma4495 zuleyhasamet-11 bende de kalça çıkıldığından her iki bacaktan ameliyatlıyım 24 gün oldu normal doğum yaptım onunla alakalı bir sıkıntı yaşamadım
Bsra_0105 zuleyhasamet-11 biraz zaman geçmiş ama normal doğum yaptınız mı acaba benim de çocukken kalça çıkıklığı ameliyatım var normal istiyorum sorun olur mu acaba