Merhabalar.
Birisi beni bu doğum izini süreci hakkında bilgilendirme bilir mi? Ben yurtdisindan geldim Turkiye’ye o yüzden çok bilgim yok. Ben özel bi iş yeri için evden çalışıyorum müşteri temsilcisi olarak. Bildiğim kadariyla 32. Haftadan sonra ayrilabiliyorsun izine. Ama 36. Haftaya kadarda uzatabiliyorsun degilmi? O zaman doğumdan sonra 1 ay daha ekleniyor izin sürecine sanırım? Bu devlet kurumları içinmi geçerli yoksa ozeller içinde mi geçerli? Sonrasında nereye başvuruyoruz?