68Tazeanne Doktor yesende gazlı yemesende gazlı olcak demişti bana ama belli başlı şeyleri yeme dedi soğan, kuru fasulye , kola falan kimyon tohumu, anason , rezene karıştırıp içiyordum sabah akşam bebeğimede nurse harveys şurubuyla nbl probiyotik iyi geliyordu 4. Ayda bitti gazı