Tkmle Gün reglim gecikti Dün aksam erken gebelik testi yaptım negatifti sonuc Beklemelimiyim yoksa regl söktürür masalına baslamalimiyim
Deletedmom_85 1 hafta bekleyin bence geç döllenme olabilir. İlaç kullanmanız zararlı olabilir gebelik varsa