Arya10 Kızlar bende plesanta asagida demişti doktorum korkulacak birsey olmadığını sadece doktorları zorlayacak bir ameliyat oldugunu söyledi bu durumda olanlar genel mi oldu yoksa belden asagimi oldunuz genel olduğunuz zaman ne zaman sonra uyandınız
Tiiffany Arya10 Ameliyathaneden cıkarırlarken uyanmıstım. Odaya getirdiler uyanıktım ama gozumu acamıyordum 10-15 dk snr gozlerımı acabilmiştim
Jgtcfvuuvjvgk Arya10 belden aşağı oldum çok kolay geçti sadece midem çok bulandi hatta 4 saat uykudan sonra hemen ayağa kalktım dolaştım 🙏
Arya10 Enel yaaa iyi sevindim bende hayatta genel olmak istemiyorum ilkide belden di hiç heyacanlanmadim ama genelden çok korkuyorum insan uyanamaz diye
Arya10 Jgtcfvuuvjvgk canım bende belden aşağı oldum ama ameliyattan çıkar çıkmaz daha yatağa katmadan benim ameliyat yeri ağrılarım başlamıştı sizinde öyle oldumu yoksa narkozumu az verdiler 1 buçuk senedir bunu düşünüyorum 😅
Tiiffany Arya10 Tabi emzirebilirsiniz. Diğeri içinde spinal oldım agrı olması normal. Hemsirelerin sık sık gelip agrı kesici vurmaları gerekiyordu size yapmadılar mı?
Arya10 Tiiffany yok yapmadı ben isteyince zar zor yaptılar onuda özelde oldum bide bu ikinciyi devlette olacam riskli diye özeller kabul etmiyor bir daha da özele gitmem hiç memnun kalmadim
Tiiffany Arya10 Brnde bikac özele gittim hiç memnun kalmadim. 2.Devlette yaptım. Nasipse bunuda devlette yapıcam