Aybigesrky
Göğüslerinizin şiştiği dönem süt toplama dönemi. Ağrı da yapar genelde. Göğüsler bir müddet süt toplar, bu sürede damarlar gerildiği için hassasiyet hissedersiniz. Daha sonra süt kanallarınızın alt bölümlerinde birikir. Birikme işlemi tamamlandığı için damarlar rahatlar, hassasiyet kaybolur. Ama süt var olmaya, doğumu beklemeye devam eder. Sadece alt kanallarda olduğundan aşırı şişlik yapmaz. Doğumdan sonra bu sütler asıl kanallara doğru gelmeye başladığında şişlik ve hassasiyet tekrar başlar. Çünkü artık bebek her emdiğinde süt dolar ve tüm kanallar işlevseldir.