Ben polip ile hamile kalmıştım, ama aşırı stressliydim istenmeyen bir gebelikti aslında. 7 haftalıkken gelişmediğini anladılar kalbi de atmıyordu ve kürtaj oldum, o sırada polipte alındı. 6 ay sonra tekrar hamile kaldım. Yani ne ile alakalıydı gelişmeme sebebi hiç bilmiyorum, dr um polip gebe kalmaya engel değil demişti ama, tabi yerin önemi var mı bilemicem (benim endometrial polip diye geçiyordu)