Kızlar cumartesi günü tüp bebek için 2.kontrolüm var.Dün gonalf 300 iğne verdi doktorum ayriyeten komen ve dostinex yazdı cumartesiye kadar verdiği ilaçları kullanıcam 2.kontorlden sonra aynı iğneye mi devam ediliyor yoksa başka iğne mi veriyor fiyat olarak da aynı mi oluyor sizce bir de ben günde 1 tane iğne vurunuyorum herkesin mi böyle oluyor