Sevdeo İbrahim beye de Sertan beye de gittim. Ben sevemedim ısınamadım ama Sertan beyi övende var sevemeyen de, ne beklediğine bağlı demekki. Kadın doktor varmış sanırım ama adını bilmiyorum ona da çok iyi dediler. İlla avicenna demezsen Bağcılar da Medicine Hospital var Tea Tavadze doktorum çok memnunum canım