Sberen28 canım 11 aylık evliyim direk kalmıştım 4 gün gecikme yaşadım anlamadım adet olamıyorum sandım meğer hamileymişim . bebeği kaybettim 9 ay oldu kaybedeli . 3 aydır göğsüm şişiyor kasığım ağrıyor hamileyken olan ağrılar yani , smdide kasığım ağrıyor halsizlik var göğsüm şiş . Hiç anlayamayız gecikmeyi beklememiz lazım