Kızlar 16 haftalık hamileyim en son kontrolümde bir sorun yoktu fakat şu 1 haftadan fazladır sıvı akıntım vardı su gibi bir de ağrı vardı. Progestanı fitil olarak kullanırken çok rahat kullanıyordum fakat bittiği için 1 haftadır kullanmıyorum özel bolgemi kontrol ettiğim de resmen fitili soktuğum yer şişmiş üstlü altlı ve fitil kullanır gibi parmağımı ilerlettigim de aşırı derecede acı oluyor ve resmen şişlikten dolayı parmağım girmiyor. Ağrı ve akıntı mantar enfeksiyonu olabilir mi sizce bir de arada kaşıntı oluyor