Gamzesaa bakın buraya girip okuyup yorum yazabiliyorsunuz az da olsa vaktiniz varmış demek :) lütfen insanları böyle yönlendirmeyin korkutmayın size zor olabilir belki hanımefendi kendinde o gücü görüyor istiyor yada destekçileri olacak eşi, annesi , kayınvalidesi bilemeyiz . Bende ikiz olsun diye tüp bebek yaptırdım. Tek tuttu en azından şansımı denedim normalden bu ihtimal yüzde 10 ise tüp bebekle bu yüzdelik biraz daha artıyor tabiki zor olabilir ilaçlar hala iğne oluyırum günlük ama değer bana göre anne olacağım Allah böyle nasip etti 🌸 sizde sağlıkla büyütün