hayallliiim canım bebek baskı yaptığı için enfeksiyonlara hamilelikte çok açık oluyoruz. Akıntı olması normal olabiliyor idrarda bisey çıkmazsa tabi ama idrarda bi enfeksiyon çıkarsa doktor ilaç veriyor ben ilaç kullanıyorum şuan inşallah gecicek ama korkma doktor ilaç verirse de eğer çıkarsa kullan bebeğe bir zararı yok merak etme içini ferah tut 🙏😇