tsmmst ben bi tarif görmüştüm .yaptım da eşime iyi geldi,bir soğan ,6-7 sarımsak,1 turp, bir ceviz büyüklüğünde zencefil ,bunları çok minik minik doğrayıp ,pekmezin içine koyuyorsunuz,pekmez yarım çay bardağı kadar yeterli olabilir,bunu bekletin 1 gün,sonra posasını süzün ,her gün 2-3 kaşık tükebilirsiniz.Feridun kunak’a ait bir tariftir.