Kızlar meraba bugün kontrolümüz vardı. İkili test yaptırmıştım onun sonucu çıkmıştı doktor sonucumda herhangi bir risk olmadığını down sendromlu görünmediğini söyledi. Sonrasında amniyosentezden bahsetti karından sıvı alınıyor bunu burada ben yapmıyorum(özelhastaneyegidiyorum) eğitim araştırma hastaneleri yapıyor biz amniyosentezi önermiyoruz bebeğe de birşey olabilir siz yaptırmak istiyormusunuz dedi. Tabikide istemiyorum dedim yaptırmak istemediğime dair de imza aldı benden. Anlamadığım testim sorunsuz çıkmışsa neden karından sıvı alınması gerektiğini bana anlattığı. O an sanki dilim bağlandı birşey soramadım 🫤 3 hafta sonrasında çağırdı o zaman gidince soracağım başına böyle birşey gelen var mı sizce neden böyle birşey söylemiş imza almış olabilir