Kızlar bugün hiç sancim falan da yoktur gayet iyiydim ama bir anda iç çamaşırımn islandigini hissetti tuvalete gittim altıma yapmışım gibi yaş ve ve kahverengi leke olmustu yoğun şekilde ama hala ne sancim ve kasılmam doktor randevum perşembe beklesem mi hemen gitsem mi karar veremiyorum