merhaba adetime 1 hafta 10 gün gibi bir süre var daha ama şuan gebelik varmı döllenme oldumu bilemiyorum karnım çok ağrıyor sanki adet olucakmışım gibi bir karın ağrısı yaşıyorum geceleri uyuyamıyorum sağıma yatsam batma oluyor soluma yatsam batma oluyor ve uyuyamıyorum gceleri miğdem çok bulanıyor ve yanıyor gün içindede aynı şekilde neden böyle oluyor bilgi alabilirmiyim böyle konulardan çok anlamam ve bilmem.