sorybaby Arkadaşlar ben ağda yapamıyorum sürekli olarak tüy dökücü krem kullanıyordum şimdi hamileyim diye yapmak istemedim 3 aylık hamileyim ya yapsam çok mu zararlı nolacak ki ondan ya saçlarını bile boyatanlar oluyor lütfen yardımcı olur musunuz
Kleopatra- sorybaby Gebelikte önermiyorlar. Sorunun dışında tüy dökücü krem ilk defa kullanacak biri için işe yarıyor mu her yeri döküyor mu yoksa kalıntı yapar mı acaba? Jilet kullanıyorum çünkü ben.
benkosarim sorybaby kimyasal içerikli olduğu için deri tarafından emilip bebeğe zarar verebilir diye kesinlikle yasaklıyorlar tıraş bıçağı kullanın ya hamilelik sürecinde ne olacak sanki hem bebek ya da siz zehirlenmezsiniz Allah korusun alerjik reaksiyon falan olmasın
Cananpmk sorybaby ben biryerde erken doğuma sebebiyet verdiğini okumuştum içindeki maddelerden dolayı
mor_menekse sorybaby tabiki Zararli canım kimyasal madde direk cilde temas ediyor ve cilt onu emiyor. Hamilelikte bazı kremler bile kullanılmıyor o hiç kullanılmaz
sorybaby Kleopatra- jilet kullanıyorsanız zor biraz. Benim tüy gibi olduğu için bu krem daha iyi geliyor ama bi deneyin isterseniz
Baymehal Kleopatra- ben ki kremi kullandım şok oldum mükemmel döktü ama tabi zorluyor biraz iyice temizlemen gerekir ve sana veeti öneririm 🤗
Damla1995 3.ye hamileyim. 3 hamileligimdede mecbur jilet kullandım. Hangisi en iyiyse o yoldan devam ettm.Sonradan tektar duzene soktum kendimi.
Baymehal sorybaby ben mecbur kullanıyorum kıl dönmem var diye inşaallah sağlıkla doğar da sağlıkla büyürde içim yoksa asla rahat etmez
mor_menekse sorybaby saç boyamakta zararlı.boyatmak iyi değil ama tüy dökücü daha çok kimyasal barındırıyor.simdi saç boyaynlar da sıkıntı olmuyor dersen onu bilemezsin ne gibi sıkıntı olduğunu
Baymehal Kleopatra- evet evet ben şok oldum diyorum ya benim kıllarda çok sert permatikten dolayı kol bacak koltuk altı genital bölge ip gibi dökülüyor ama temizlemesi zor 😅😅
Baymehal Kleopatra- e haliyle çok olunca çek anam çek kolay dökülüyor ama yıkanması vs zor geliyor bilmiyorum belki ben üşengecimdirm😂😂