lavanta35 Kızlar nasip olursa on gün sonra sezeryan doğum yapıcam. Hamileliğimin başından beri ağdaya gidiyorum. Sizce son günlere mi bırakmalıyım yoksa şimdiden gitsem mi. Ağda normal doğumu tetikler mi ondan da korkuyorum. Öyle bir şey olsa kayınvalidemin dilinden de kurtulamam😊 siz doğuma kaç gün kala ağda yaptınız?
benkosarim lavanta35 haftanız geldiyse beklemenize gerek yok çabuk uzar falan diyorsanız o zaman başka kayınvalide ne diyecek canım ne alaka söylemeyin
asuyalin lavanta35 temiz gezmeni tavsiye ederim, sezaryen gününden önce suyun gelebilir. Benim sezaryen 39. Haftadaydı, 37+4te suyum geldi ve temizlenmemiştim, suyum geldi banyoda jiletle yarım yamalak almak zorunda kaldım 🤷♀️
kubramomm lavanta35 benim de dogumuma az kaldi yarin sezeryan ocin gün alamaya gidicem doktorum ağdaya gitmemelisin ancak kirkin çıktıktan sonra ağlaya gitmeni öneriyorum dedi suan için gitme sakın dedi
lavanta35 benkosarim onlarda kalıyorum dışarı çıkarken nereye gittiğimi soracak saolsun kapının önüne bile yalnız çıkarmıyor 😊