Ben esenler avicennaya gidiyorum muayene 300 nst 100 doğuma da 5000 dediler doktorum Günay hanım ama Ayfer hanımı çok övüyorlar ben öğleden sonraları gittiğim için Ayfer hanım o saatler ya dolu oluyormuş yada hasta kabuk etmiyormuş onun için Günay hanıma gidiyorum memnunum da.