Beyaz ve kokusuz ise normal diyor doktorlar, kötü ve kokulu ise bide kaşıntı varsa mantar tedavisi uyguluyorlar. Bende de vardı fitil kullandım geçti ama tekrar etmeye başlayınca youtube dan falan doğal yollarına baktım sirkeli şu karışımı etkili diye gördüm denedim memnun kaldım. Tavsiye ederim.