Kızlar 12+4 gunluk hamıleyım ilk haftalardada boyleydım ama sonra afedersnz hep ishal oldum duzeldm 2 aydır basur acısını unutmustum bırde makat catlagım var bugun 3. Gun ölüyorm 3 gundur gercekten doktora gtsem bana fıtıl verrmı sızce hamıleyken kullanılırmı cok agem var yanı 12 13 saat suruyo bu sıddetlı agrı 😭