nisamom_ Pemberuya benimde bat 25 canım inşallah bu ay olur 🫣🙂 ilk defa ovülasyon testinle takip yaptım
Incitp Pemberuya benimde 16 aşı bakalım Bir haftadır adet olacak gibi kaşık agrısı bel agrısı iki gündürde göğüslerde sızlama beyaz akıntı var inş tutmuştur
Sinem94 Pemberuya orası biraz karisik ocak ayından beri istiyoruz ikinci olacak nasipse mayısta hamile olduğumu öğrendim ama haziranda kürtaj oldum ağustosta tekrar gebe kaldım kimyasal oldu eylülden beri istiyoruz deniyoruz bakalım hayırlısı
Pemberuya nisamom_ bende ovülasyon a Haziran’da başladım bırakamıyorum merak ediyorum sürekli yumurtlamamı😂 inşallah bu ay olur hepimizinde ya🥰❤️
Nurdan1604 Incitp benim de 16 sı inşallah hepimiz hamileyizdir test yapmamak için kendimi zor tutuyorum negatif görürsem yanılırsak diye 🥹❤️
aybarsaybuke Pemberuya evet 9 unda yumurtlama gördüm 19 u veya 20 sinde test yapmayı planlıyorum inşallah güzel haberi alabilirim 😀
Hayalim2baby Bat 25 bugün yumurtlama olarak gösteriyor ama akıntı falan olmadı.. normal de çok akıntı olur. Sadece kasıklarım da doluluk hissi var..